התחברות
הרשמה
אוקיי תקשיבו היה אמור להיות לי יום המאה שבוע שעבר והתקשרתי לדחות לתאריך מסויים והם אמרו לי שלא בטוח אפשר ושהם יבדקוהמשך.
ואמרו להתקשר כמה ימים אחרי כדי לבדוק אם אפשרי,ושכחתי אז אתקשר מחר אבל אתם חושבים שהם לא שולחים לי מועד חדש כי הם חושבים שלא בא לי לבוא?
14 באוגוסט 2018, 01:23
גיוס
יום המאה
תאריך
2 תשובות
הם ישלחו לך אל תדאגי
E
Ew, people
שולחים ותבדקי באפליקציה של מתגייסים אם דחו או לא
ס
סושילקה
באותו הנושא:
אוקיי זה אמור להיות מוזר שאני בת 13 ואין לי שערות בבית שחי?
אוקיי תקשיבו זה ממש מפחיד
אוקיי תקשיבו אני הולכת לדייט עכשיו ואני הכי בלחץ בעולם איך להירגע ולא להיות מביכה?
אוקיי תקשיבו:
אוקיי תקשיבו רגע... קשור לפורים
אם שולחים לי זימון ליום המאה בכיתה יא. ללכת? זה לא אמור להיות בכיתה יב?
יואו תקשיבו איזה פאדיחה היה אמור להיות לי שיעור פרטי ואני שכחתי מזה בכלל גם לכם זה קרה פעם או שאני לבד פה?
אוקיי תקשיבו כנסו זה דחוף חיים ומוות
אוקיי, אז יש לי טלפון די גרוע והוא אמור להיות זמני וכבר לפני חודשיים הייתי אמורה לקנות אייפון איקס
אוקיי תקשיבו..
אוקיי אז תקשיבו בידיוק מצאתי אומץ והצעתי לידידה שלי חברות (שעיכשיו חברה) ושנינו מאוד ביישנים.