6 תשובות
לפרוש מהלימודים עוד לפני שזה מתחיל
סתם צוחקת
אבל תחרשי רצח כי השנה הזאת ממש חשובה ואחרי זה תתבאסי שלא השקעת
תלמדי מהטעויות שלי
אנונימית
זאת השנה הכי נוראית ועמוסה וקשה
אנונימי
שכולם סתם מגזימים והיא לא כזאת נוראית, קחי הכל בקלות כי השנתיים האחרונות עוברות ב*טיל*
אני הייתי אחת
הלחוצות לקראת יא אבל שמגיעים לזה זה באמת שטויות עד פסח הכל סבבה ואחרי זה פשוט לוח מבחנים רגיל , אתה כבר יודע את החומר מכל במתכונות
לבגרויות בכלל לא למדתי
אגב גם אני עולה לי"א אז בהצלחה לשנינו
תשקיעי ותהני כי אלו הדברים החשובים ביותר
אל תשכחי שאלו השנתיים האחרונות והחשובות
לימודים וחברים זה הכי חשוב
ואל תתחברי לילדים שיהרסו את הלימודים ואל תשקיעי בלימודים יותר מדי כך שלא יהיו לך חברים
תמצאי את האיזון בין השניים