4 תשובות
שלא צריך טיפים ושזאת כיתה קלילה
אז פשוט לא לקבל נכשלים אבל חוץ מזה הכל בסדר
זו באמת כיתה קלילה ושלי ספציפית בחטיבה ההכי כיפית, אצלי הציונים של ט השפיעו על ההרשמה לתיכון אז היה צריך קצת להשקיע, אבל בעיקרון תהני ממנה באמת כיתה סבבה :)
זאת כיתה ממש קלילה
אבל כן תשקיעי החומר הזה ממש יעזור במשך השנים
לא צריך יותר מידי טיפים זאת כיתה קלה פשוט לנסות להשקיע יותר בלמידה במבחנים