4 תשובות
שלא צריך טיפים ושזאת כיתה קלילה
אז פשוט לא לקבל נכשלים אבל חוץ מזה הכל בסדר
אז פשוט לא לקבל נכשלים אבל חוץ מזה הכל בסדר
זו באמת כיתה קלילה ושלי ספציפית בחטיבה ההכי כיפית, אצלי הציונים של ט השפיעו על ההרשמה לתיכון אז היה צריך קצת להשקיע, אבל בעיקרון תהני ממנה באמת כיתה סבבה :)
זאת כיתה ממש קלילה
אבל כן תשקיעי החומר הזה ממש יעזור במשך השנים
אבל כן תשקיעי החומר הזה ממש יעזור במשך השנים
לא צריך יותר מידי טיפים זאת כיתה קלה פשוט לנסות להשקיע יותר בלמידה במבחנים
באותו הנושא: