6 תשובות
אוי אני שונאת ארוחות משפחתיות. כאילו יש לי אחלה משפחה והכל אבל ארוחות איתם זה פשוט סבל
חחח את כמוני... אני אוהב לאכול לבד... בלי שמסתכלים עלי.. (:
שואל השאלה:
אפילו אם זה רק ההורים אח שלי וסבא וסבתא
אנונימית
ואי אני לא אוהבת גם ארוחות משפחתיות חח
. .
אני אוהבת ארוחות משפחתיות אבל לא אוהבת שנכנסים לילצךחת ומעירים לי שאני צריכה לאכול בשר כי מי שלא אוכל לא גדל בלה בלה בלה
שואל השאלה:
כן אני לא מתווכחת אבל אני בדיאטה והם כל הזמן כזה את לא תרזי אם תאכלי ככה ובלה בלה בלהה
אנונימית