3 תשובות
אומר את זה כי הוא מעצבני
אנונימית
הוא אומר את מה שהוא באמת חושב
לא בהכרח.
זה גם יכול להיות דבר רגעי, כבר קרה לי המון פעמים שכמעט צרחתי על החברה
הכי טובה שלי, אפילו שממש לא הייתי עצבני עליה ואחרי שנייה התנצלתי.
יש דברים שאומרים רק כשעצבניים והם לא עם כוונה אמיתית, ויש כאלה שבטעות חושפים סוד כלשהו