התחברות הרשמה

מה חושבים על הגנה אווירית? קיבלתי את התפקיד הזה

19 באוגוסט 2018, 19:57
חייליםלוחמותצה"ל    
2 תשובות
נשמע מעניין ומשמעותי
T
Ttylxox
שזה נשמע ממש טוב ומשמעותי , חשבתי ללכת גם לזה בהתחלה
I
Im ac
באותו הנושא:
מה עדיף? הגנה אווירית או אריות הירדן?
החיילים של הגנה אווירית (כיפת ברזל ) מקבלים נשק אישי?
לוחמת הגנה אווירית זה מסוכן?
לוחמת הגנה אוירית זה של חיל האוויר?
יש פה מישהו בהגנא (בהגנה אווירית) ויכול לספר לי קצת על התפקיד
שלום, יש לי שאלה בקשר לצבא. מה עליי לעשות אם שולחים אותי לקרבי (הגנה אווירית) ללא סיכון אם אין לי שום רצון להיות שם?
יש פה לוחמי הגנה אווירית?
לוחם במערך ההגנה האווירית באמת לוחם?
בשביל להיות לוחמת הגנה אוירית צריך להיות בכושר גופני? ואם כן גבוה?
בנות שמתגייסות להגנה אווירית ברביעי? יש פה?
אשמח לשמוע כל מה שאתם יודעים על לוחמת הגנה אווירית? תודה!