התחברות
הרשמה
אכלתי היום ארוחה יחסית בינונית אבל בריאה שכוללת סלט ואחרי זה אכלתי כמה עוגיות..זה בסדר לאכול סלט?
23 באוגוסט 2018, 16:56
ארוחת בוקר
ארוחת ערב
תשובה אחת
תמיד סלט זה טוב
ס
סבא ג'בטח
באותו הנושא:
בבקשה עזרה.. שבוע (מיום ראשון שעבר עד היום) כל יום לא אכלתי כלום כל היום ואז אכלתי ארוחה קטנה בערב..
אכלתי היום סטייק (קטן יחסית) ובן אנד ג'ריס, לעשות פיתה עם שניצל?
אכלתי היום, יוגורט דנונה עם השוקולדים האלה.. שתיתי נס, אכלתי צלחת בינונית של קוסקוס עם ירקות ומרק, ואכלתי 4 סוכריות גומי,
אם אכלתי 8 סופגניות ב 3 ימים (סופגניות בינוניות עם ריבה) עליתי במשקל?
אני ממש שבעה אבל אכלתי רק 500 קלוריות היום, כדאי לי לאכול עוד ארוחה?
אם אכלתי היום די הרבה ומחר יש לי ארוחה גדולה, לאכול עד הערב תפוחים?
אכלתי היום ארוחה אחת ובננה והלכתי לישון עד עכשיו
אכלתי היום אחרי אימון: סלט,2 פרוסות לחם שיפון, קוטג וביצה קשה, האם זו ארוחה בריאה?
אם לא אכלתי ארוחת בוקר אבל אכלתי ארוחת צהריים גדולה, זה מתאזן נכון?
אכלתי היום הרבה יחסית מהרגיל,אני מרגישה בחילות,מה אני צריכה לעשות בשביל לא להקיא?.
אכלתי היום יחסית קצת ואני ממש רעבה אבל אני ממש ממש רעבה, לאכול או לא?