תשובה אחת
אני יכולה להבין אותך זה באמת מתסכל ..
אני גם חוויתי תקופה שהרגשתי נורא באמת נורא ופשוט לא יכולתי לספר לאף אחד גם מחשש שיפרשו את זה לא נכון :[
האופן שבה תתבצע הפעילות צריכה לבוא בהתאם לאופי שלך ולא כול עצה פה תתאים לך .. אני למשל הייתי צריכה להתנתק מכולם ולמרות הרצון לשתף הצלחתי להתגבר על זה בגלל שלקחתי הפסקה בצד לעומת זאת יש אנשים שיתאים להם לשתף כמה שיותר .. במידה ואת כזו הייתי מציעה לך לא לפוצץ הכול עליהם בבת אחת אלא להתחיל מרמזים שלא טוב לך וכאלו.. לאט לאט ככה ימנעו אי הבנות ..
לגבי הבולמיה שחזרה חשוב חשוב חשוב שתדברי על זה עם מישהו שאת סומכת עליו כמה שיותר מהר ..
אני יכולה להציע לך לשים בסמוך לארוחות פעילויות שיעסיקו את המחשבה שלך ויסיטו אותה המחשבות האלו אבל אין בזה שום תחליף לטיפול !
אני מחזיקה לך אצבעות ותזכרי תמיד שתקופה היא תקופה והיא עוברת !
אם את רוצה לשתף את תמיד יכולה לפנות אליי :]
אני גם חוויתי תקופה שהרגשתי נורא באמת נורא ופשוט לא יכולתי לספר לאף אחד גם מחשש שיפרשו את זה לא נכון :[
האופן שבה תתבצע הפעילות צריכה לבוא בהתאם לאופי שלך ולא כול עצה פה תתאים לך .. אני למשל הייתי צריכה להתנתק מכולם ולמרות הרצון לשתף הצלחתי להתגבר על זה בגלל שלקחתי הפסקה בצד לעומת זאת יש אנשים שיתאים להם לשתף כמה שיותר .. במידה ואת כזו הייתי מציעה לך לא לפוצץ הכול עליהם בבת אחת אלא להתחיל מרמזים שלא טוב לך וכאלו.. לאט לאט ככה ימנעו אי הבנות ..
לגבי הבולמיה שחזרה חשוב חשוב חשוב שתדברי על זה עם מישהו שאת סומכת עליו כמה שיותר מהר ..
אני יכולה להציע לך לשים בסמוך לארוחות פעילויות שיעסיקו את המחשבה שלך ויסיטו אותה המחשבות האלו אבל אין בזה שום תחליף לטיפול !
אני מחזיקה לך אצבעות ותזכרי תמיד שתקופה היא תקופה והיא עוברת !
אם את רוצה לשתף את תמיד יכולה לפנות אליי :]
באותו הנושא: