2 תשובות
את לא תמותי אבל זה לא בריא ..
הי אנונימית,
נשמע שאת כבר בקושי מצליחה להתמודד ולהחזיק מעמד בחיים,
שאת פגועה, בודדה ומיואשת.
אני מתאר לעצמי שהקשיים שאת חווה והמצב שבו את נמצאת הם אלה שדוחקים בך לחשוב על פתרון כל כך טוטלי ואלים כמו התאבדות, אולי כי את כבר מיואשת ונדמה לך ששום דבר אחר לא יעזור.
אפשר רק לדמיין את עוצמות הסבל שלך.. כמה חזקות הן צריכות להיות- בכדי שתרצי לסיים עם הכל, העיקר לא להמשיך לסבול.
ונראה שעכשיו את חושבת איך לבצע את הסיום לחיים שלך בדרך קטלנית ובטוחה- להרעיל את עצמך עם אקונומיקה, חומר נגיש שיש בכל בית, שמאפשר פעולה שקטה ונקייה.
אולי אני טועה, אבל נדמה כאילו את מחפשת פשוט להיעלם כדי להפסיק את הסבל הרב, ובדרך הכי עדינה שיכולה להיות, פעולה מתוך חוסר ברירה...
עם זאת, ההודעות שלך פה באתר נראות כקריאה לעזרה, שאת מסמנת לעולם על המצוקה שבה את נמצאת, אולי מתוך תקווה אחרונה שמישהו יאמר משהו שיציל, שלמישהו יש את הכוח לקחת אותך מהמקום החשוך והכואב שבו את נמצאת, אל מציאות קלה ונעימה יותר.. כי המוות הוא נצחי ובלתי הפיך, ולפני שפונים אליו צריך לבדוק את כל האופציות האחרות האפשריות...
לצערי אני לא יכול להציע פתרונות קסם שירפאו את הסבל והמצוקה שלך, אבל חשבתי להציע לך לשוחח איתנו.
אני מתנדב באתר סה"ר (סיוע והקשבה ברשת), יש לנו צ'אט אנונימי שפעיל כל יום בין תשע לחצות ואנחנו המתנדבים נמצאים שם כדי לדבר ולתמוך.
אולי נוכל לשמש לך מקום בטוח לברוח אליו כשאת מרגישה בודדה, עצובה או מפוחדת, וניתן כתף וחיבוק כשתזדקקי.. ננסה להיות איתך כשרע, וביחד נחשוב על איך ממשיכים ומתמודדים ובמה אפשר להיאחז ברגעים הקשים..
תני לנו צ'אנס.. אולי נוכל להקל עלייך (גם אם רק מעט..)
שלך,
מתנדב סה"ר.
http://www.sahar.org.il
נשמע שאת כבר בקושי מצליחה להתמודד ולהחזיק מעמד בחיים,
שאת פגועה, בודדה ומיואשת.
אני מתאר לעצמי שהקשיים שאת חווה והמצב שבו את נמצאת הם אלה שדוחקים בך לחשוב על פתרון כל כך טוטלי ואלים כמו התאבדות, אולי כי את כבר מיואשת ונדמה לך ששום דבר אחר לא יעזור.
אפשר רק לדמיין את עוצמות הסבל שלך.. כמה חזקות הן צריכות להיות- בכדי שתרצי לסיים עם הכל, העיקר לא להמשיך לסבול.
ונראה שעכשיו את חושבת איך לבצע את הסיום לחיים שלך בדרך קטלנית ובטוחה- להרעיל את עצמך עם אקונומיקה, חומר נגיש שיש בכל בית, שמאפשר פעולה שקטה ונקייה.
אולי אני טועה, אבל נדמה כאילו את מחפשת פשוט להיעלם כדי להפסיק את הסבל הרב, ובדרך הכי עדינה שיכולה להיות, פעולה מתוך חוסר ברירה...
עם זאת, ההודעות שלך פה באתר נראות כקריאה לעזרה, שאת מסמנת לעולם על המצוקה שבה את נמצאת, אולי מתוך תקווה אחרונה שמישהו יאמר משהו שיציל, שלמישהו יש את הכוח לקחת אותך מהמקום החשוך והכואב שבו את נמצאת, אל מציאות קלה ונעימה יותר.. כי המוות הוא נצחי ובלתי הפיך, ולפני שפונים אליו צריך לבדוק את כל האופציות האחרות האפשריות...
לצערי אני לא יכול להציע פתרונות קסם שירפאו את הסבל והמצוקה שלך, אבל חשבתי להציע לך לשוחח איתנו.
אני מתנדב באתר סה"ר (סיוע והקשבה ברשת), יש לנו צ'אט אנונימי שפעיל כל יום בין תשע לחצות ואנחנו המתנדבים נמצאים שם כדי לדבר ולתמוך.
אולי נוכל לשמש לך מקום בטוח לברוח אליו כשאת מרגישה בודדה, עצובה או מפוחדת, וניתן כתף וחיבוק כשתזדקקי.. ננסה להיות איתך כשרע, וביחד נחשוב על איך ממשיכים ומתמודדים ובמה אפשר להיאחז ברגעים הקשים..
תני לנו צ'אנס.. אולי נוכל להקל עלייך (גם אם רק מעט..)
שלך,
מתנדב סה"ר.
http://www.sahar.org.il
באותו הנושא: