10 תשובות
כן
נפרדתי כי היה מרחק בנינו (פיזי)
ואז התחיל מרחק נפשי גם
לפעמים פשוט צריך לגמור דברים.
ולפעמים גם לצד שנפרד קשה להיפרד
אבל הוא יודע שהוא צריך לעשות את זה
שואל השאלה:
וואי ככה זה קרה גם לי.
חזרנו אחרי שבוע ואז הוא נפרד ממני כי הוא לגמריי התנתק ממני רגשית :(
אנונימית
כן אני נפרדתי מחבר שלי ולו נשבר הלב וממש היה שבור מזה כי נפרדתי מנו בתרוץ שאני רוצה להתחזק כן באמת רציתי.אבל בסוף חזרנו אחרי חצי שנה ואנחנו כבר שנה פלוס מאז הפרידה:)
אנונימית
כן ממקדונלדס והקשר הזה פשוט לא היה קשר בריא
אנונימית
לדעתי הרבה פעמים מי שיוזם את הפרידה- יהיה לו יותר קשה להתגבר על הפרידה, לאחר שהוא יבין מה הוא עשה.
כמובן שזה רק אם הקשר בין הבני זוג הוא אמיתי ולא מזוייף.
מי שיזם את הפרידה יחשוב עם עצמו הרבה האם המעשה שעשה הוא נכון, ירגיש שהפסיד וירגיש דפוק ש"ויתר" ולא נלחם על הקשר, ולא ידע אם זה המעשה הנכון..
* לא בכל המקרים ברור
^את לא צודקת ב100 אחוז כי גם גבר שישזרק בחורה היא תהיה שבורה -יש לי חברה כזאת שסוג שחבר שלה זרק אותה אחרי פאקינג שנתיים והיא בדיכאון מזה ואני יודעת שהוא שמח מזה שנפםרד
ברור שהיא שבורה מזה, גם אני שבורה כבר הרבה מאוד זמן שהאקס שלי זרק אותי.
אבל אני יודעת שיש בו מלא תהיות אם הוא עשה את הדבר הנכון, זה שיקול שצריך לקחת בו בחשבון מלא דברים אם הזוגיות הייתה ארוכה ומשמעותית
כן..
היינו איזה 3 חודשים ביחד ואז גיליתי שבכל הזמן הזה הוא מסתכל על בנות אחרות ושהוא עוקב רק אחרי בנות רזות עם מלא בוטוקס וזה כאב לי כי זה נותן קצת הרגשה של בגידה ושל אני לא מספיק טובה בשבילו אז הוא מסתכל על מישהי אחרת..
אז נפרדתי ממנו וציפיתי ממנו שיגיד משהו כמו "אני רוצה הזדמנות שנייה" כמו שבדר"כ הוא היה אומר לי אבל הוא פשוט כתב "סוף סוף " וזה ממש שבר לי את הלב לראות שלא איכפת לו בכלל
^איזה חרא הוא ומגיע לך מישהו יותר טוב ממנו