5 תשובות
כן ונפרדים
נופ..
ואין לי שמץ, בהצלחה לך.
כן
אנונימית
לא. אבל אני והאקס שלי יצאנו ונשבר לו ממני על ההתחלה. והוא נפרד ממני. אז נראלי שזה מה שצריך לקרות. אל תתפשרי על קשר