8 תשובות
כן רק את
אני דווקא מתה על העיר הזאת יש שם אווירה כיפית
אני לא אוהבת כי האוויר שם מרגיש כזה מחניק לא יודעת איך להסביר (אני ירושלמיץ)
גם אני
עיר עמוסה מידי רק להיכנס לשם זה סיבוך כל העולם ואישתו גרים שם יש שם אזורים מסוכנים
עיר עמוסה מידי רק להיכנס לשם זה סיבוך כל העולם ואישתו גרים שם יש שם אזורים מסוכנים
אני אוהבת את תל אביב מאד אבל אני מכירה הרבה שלא מתים על העיר
גם אני לא אוהבת אותה,לא ממש יודעת איך להסביר את זה אבל פשוט לא נעים לי להיות שם
גם אני לא
גמאני
באותו הנושא: