7 תשובות
שואל השאלה:
אוקיי זה הרגיע אותי
אוקיי זה הרגיע אותי
אנונימית
שמים פס על מה שאנשים יחשבו כי זה החיים שלך, לא שלהם. מה שהם חושבים/אומרים לא אמור לעניין אותך אם זה לא מעניין.
אנונימית
הכל טוב רובנו כמוך!
חח באמת כולם השמינו אל תדאגי
רואים עמוד אינסטגרם של מישהי שמנה וגאה בזה ואז מרגישים טוב יותר
*אני ממש לא אומרת את זה בקטע רע*
*אני ממש לא אומרת את זה בקטע רע*
גם אני השמנתי בחופש ובכלל תכננתי להרזות והוו
^^^ סיפור חיי
אנונימית
באותו הנושא: