12 תשובות
זו בחירה שלך
תסבירי לו אבל שממש קשה לך ואת לא מסוגלת..
תדברי עם הבוס שלך שאת רוצה להתפטר ואם אי טפשר להפר את ההתחייבות תסיימי את החודש הזה ואת משוחררת זה עובר מהר
שואל השאלה:
אני מסוגלת. אבל אני לא רוצה. עד כמה זה יהיה חרא מצידי לשלוח לו הודעה שזהו?
שואל השאלה:
נשאר לי חודש וחצי! וזה מלא זמן
שואל השאלה:
אבל אני נהיית חולה מרוב שחסר לי שעות שינה. וגם עכשיו התחלתי ללמוד. והיום הברזתי להם ברגע האחרון כי קמתי חולה והם ממש התעצבנו , בקיצור אני לא רוצה לחזור לשם
שואל השאלה:
מה להגיד לו?
שואל השאלה:
יב
שואל השאלה:
אבל ידעתי את זה לפני שהתחלתי והתחייבתי
תשמעי אם רע לך ואת לא צריכה את הכסף אז תעזבי. זה באמת לא יפה להתפטר לפני ההתחייבות שלך אבל אם את סובלת ככה אז זה לא שווה את זה, את לא צריכה להמשיך ככה
שואל השאלה:
אוף אבל לא נעים לי
מה לא נעים לך? את מעדיפה להמשיך ולסבול ככה?
אני גם רע לי בעבודה שלי אבל אני ממשיכה כי אני צריכה את הכסף, אם לא זה ממזמן כבר הייתי עוזבת שם.
עזבי שטויות תגידי לו שאת רוצה לעזוב ותסיימי עם זה
דיי באיחור אבל... אם את לא יכולה להתפטר, תנסי לפוטר{אם אפשר לומר את זה בעברית} זאת אומרת תנסי שיפטרו אותך. תעשי פאשלות, תטעי...