אתמול הלכתי לישון בעשרים לחצות וקמתי באחת וחצי לפנות בוקר בערך ואז היום נרדמתי באיזה תשע וחצי וקמתי בשתיים וחצי וכל פעם
שאני קמה אני לא מצליחה לחזור לישון.. וזה נחמד כי יש לי מלא זמן לצייר אחרי זה ולראות טלוויזיה וזה ואז להתקלח אבל מה לעשות? אני חייבת לישון ופשוט מתעוררת