התחברות הרשמה

אתמול הלכתי לישון בעשרים לחצות וקמתי באחת וחצי לפנות בוקר בערך ואז היום נרדמתי באיזה תשע וחצי וקמתי בשתיים וחצי וכל פעם

שאני קמה אני לא מצליחה לחזור לישון..
וזה נחמד כי יש לי מלא זמן לצייר אחרי זה ולראות טלוויזיה וזה ואז להתקלח אבל מה לעשות? אני חייבת לישון ופשוט מתעוררת
3 בספטמבר 2018, 05:42
נדודי שינההתעוררותשעות שינה    
2 תשובות
שואל השאלה:
12 בלילה
אנונימית
תלכי לרופא אולי צריך לעשות לך ניטור שינה בשביל לדעת מה זה
ס
סנאזלס (בת)
באותו הנושא:
סקר- באיזה שעה הלכתם לישון אתמול ובאיזה שעה קמתם היום?
מתי הלכתם לישון היום? / אתמול?
הלכתי לישון אתמול ב 5 וחצי ככה והתעוררתי עכשיו איכשהו.
איזה שעה הלכתם לישון אתמול?
מתי הלכתם לישון אתמול?
מתי הלכתם לישון אתמול בלילה ומתי אתם מתכננים ללכת לישון היום?
אתמול הלכתי לישון ו...
אם קמתי אתמול ב18:30 בערך ועד עכשיו לא הלכתי לישון , מתי אני ארצה ללכת לישון?
טוב תקשיבו אני אתמול אכלתי בריא ועשיתי הליכה של שעה בערב והלכתי לישון באחד וחצי בלילה
זה בסדר ששתיתי היום (כולל אתמול כי לא הלכתי לישון) שמונה כוסות תה?
כדאי לי ללכת לישון עוד מעט? הלכתי לישון אתמול ושילשום ב3 ומשהו בלילה