3 תשובות
כן יכול להיות שתכירי חברות חדשות
כן! את באה בשבילה, לשמח אותה. לא בשבילן, תבואי להיות איתה ולהנות איתה ביום שלה היא תשמח לראות אותך ואני בטוחה גם שלא תרגישי לבד ושתתחברי
אנונימית
כן... בעיקר אם היא חברה טובה שלך.
המסיבה היא שלה, לא שלך, ולכן הגיוני שרוב הנוכחות יהיו חברות שלה...

תהני3>