3 תשובות
מים קרים
אם מתחילים לנגן בגיטרה יהיה על האצבעות סימנים של המיתרים זה טבעי ולאט לאט העור של האצבעות יתקשה ולא יהיו סימנים
לשים קרם או משהו עם הזמן האצבעות יתרגלו וזה יעבור...
באותו הנושא: