9 תשובות
תגיד תודה וזהו
הם יכלו גם לא להביא לכם מתנה בכלל
הם יכלו גם לא להביא לכם מתנה בכלל
תנסה לדבר עם מישהו, אולי הוא ירצה להחליף איתך.
אתה יכול לדבר עם הבוס יכול להיות שאיכשהו נשאר משהו אחד מהמתנות האחרות. גם אם לא מקסימום תקבל מתנה בחג הבא אם מביאים.
אתה יכול לדבר עם הבוס יכול להיות שאיכשהו נשאר משהו אחד מהמתנות האחרות. גם אם לא מקסימום תקבל מתנה בחג הבא אם מביאים.
אנונימית
שואל השאלה:
אמרתי תודה אבל זה נראה לי מוזר להביא למישהו משהו שהוא לא ישתמש בו
אמרתי תודה אבל זה נראה לי מוזר להביא למישהו משהו שהוא לא ישתמש בו
אנונימי
שואל השאלה:
לא נשאר כי מביאים בדיוק לפי מספר העובדים שצריך ואף אחד לא יחליף איתי כי זה לא שווה להם
לא נשאר כי מביאים בדיוק לפי מספר העובדים שצריך ואף אחד לא יחליף איתי כי זה לא שווה להם
אנונימי
יכול להיות שהוא כן ישתמש בו וזה משהו שהוא צריך
אנונימית
אני מבינה אבל בכל מקרה, אתה עובד שם רק חודש. זה די מובן מאליו שלא תקבל את אותן המתנות כמו כל השאר.
אני חושבת שבאמת אין מה לעשות אלא פשוט להודות על המתנה ולחכות לחג הבא שתקבל מתנות כמו שאר העובדים.
אני חושבת שבאמת אין מה לעשות אלא פשוט להודות על המתנה ולחכות לחג הבא שתקבל מתנות כמו שאר העובדים.
אנונימית
זה שהם בחרו מתנה גרועה לא אומר שאתה צריך להצטער, תגיד תודה שקיבלת את המתנה עצמה שזה מראה על זה שאכפת להם קצת מהעובדים.
אצלנו למי שאין 3 חודשים ותק בעבודה לא מקבל כלום אז תגיד תודה שאחרי חודש קיבלת מתנה.
מה כבר הביאו לך שזה כלכך לא שימושי?
מה כבר הביאו לך שזה כלכך לא שימושי?
לא אומרים לא למתנות, פשוט תגידי תודה ואל תתלונני הכל טוב כשתהיי יותר ותיקה בטח גם את תקבלי משהו יותר "שימושי".
מקסימום תביאי את זה למישהו שכן ישתמש, חסכו לך מתנה לחג חחח
מקסימום תביאי את זה למישהו שכן ישתמש, חסכו לך מתנה לחג חחח
באותו הנושא: