7 תשובות
כי הם אגואיסטים
שואל השאלה:
אני יודע שהם אגואיסטים השאלה היא למה לא לתת קצת *קצת* לאנשים אחרים?
אנונימי
כי אם הם לא ידאגו לעצמם אף אחד לא ידאג להם
אין בנאדם שלא דואג לעצמו
גם אנשים שדואגים לאחרים הם אגואיסטים
לדוגמא אם נראה אדם נכה בלי יד אנחנו נרגיש צער, למה
כי נדמיין את עצמנו במקומו, אנחנו לא נרגיש רע בשבילו
אנחנו "נרחם" על עצמנו
אם נראה אדם עני ניתן לו למה
אולי גם אני יהיה שם ואני רוצה שמשהו יעזור לי כמו שאני עוזר לו.
זה הכל חסך אישי
בגלל זה יש יותר עניים שתורמים מעשירים שתורמים.
זה טבע האדם קודם לדאוג לעצמו זה כמו לאכול אבל לתת לאחרים זה משהו אחר זה כן אנשים צריכים לתת
אנונימית
פעם היינו צריכים אחד את השני בשביל לשרוד
גם בתנך, גם באובוחוציה, זה לא קדור למאמינים או לא.
בכל מקום בעבר היינו צריכים כחד את השני. לא היה את עידן הסמרטופנים והאינטרנט והרובוטים.
עכשיו כבר פחות תלויים זה בזה. אז לא הכי מתחשבים באחרים ומתחשבים בעיקר בעצמנו