6 תשובות
זה אומר שאת ביישנית
תנסי להפתח יותר(אבל אל תתאמצי את תצאי באמת מושפלת) תראי ביטחון עצמי
{zZ
גם אני ככה בדיוק
זה עניין של ביטחון
תהיי איתם יותר וככה תיפתחי יותר
את לא יוצאת מושפלת, זה עניין של גישה.
את מתארת את עצמך כאחת פחות פתוחה וביישנית, וכנראה זה מה שגורם לבנים לא לדבר איתך, אני בטוח שאם תרשי לעצמך להשתחרר קצת זה יבוא
כי את ביישנית ופה ברור למה קשה לך להיפתח
גם מה שחשוב לך משחק פה משחק שקשה לך
תלמדי לאט לאט להשיל את הקליפות ולהיפתח
בהמשך את בעצמך אפילו יכולה להתחיל עם מישהו
פרחי באך בהתאמה אישית יעזרו לך ב:רגיעה,בטחון,יכולת תקשורת, וכו
גם חשוב שלא תילחמי במי שאת ---וכן שתהיה לך המודעות+רצון להיפתח ולשפר דברים

בהצלחה יקרה
באותו הנושא: