6 תשובות
אני לא הייתי נותת לו מים, שימות ושיסבול
וואלה הייתי תוקעת בו כדור בראש
הרג את חבר שלי?
שופכת לו מים על הכבלים של המכונות ששומרות אותו בחיים
הרג מישהו שאני לא מכירה?
נותנת לו מים
אולי אני צבועה, אבל ככה זה
שופכת לו מים על הכבלים של המכונות ששומרות אותו בחיים
הרג מישהו שאני לא מכירה?
נותנת לו מים
אולי אני צבועה, אבל ככה זה
כנראה נותנת כי אין לי ברירה, או מתרצת שאני צריכה ממש דחוף לשירותים קודם
אני לא הייתי רואה את עצמי מסוגל לתת מים למחבל. אני פשוט לא רואה בזה היגיון , באמת , בידיעה שהוא הולך להיכנס לכלא ולקבל טיפול אחרי משפט ממש לא רואה את עצמי עושה משהו כזה.
לא הייתי נוצנת לו מים, אולי כוס מים עם אקונומיקה שימות
באותו הנושא: