6 תשובות
את המקרר
אנונימי
אוכלים קצת ובהדרגה.. (:
קודם כל שותים תה חם אחרי 3 דקת אוכלים פיצה
משהו קל ואז מחכים קצת ואז משהו רציני
אוכלים משהו קל אני למשל אוכלת מרק זה מחזיר לך את הנוזלים... אבל לפני הכל כדאי לך לצחצח שיניים לשתות מים ואז תאכלי...
צ'יפס ושניצל בתנור, אוו תה עם עוגיות, או סתם חטייף ;) אוו קוובה נאמי טוב לא יודעת
באותו הנושא: