6 תשובות
שואל השאלה:
למה
למה
א יותר הגיוני
לפי מידת עניין? אני חושב שב'. כי בא' זה מוצג כאילו הגבר מעל האישה והאישה יותר נחותה לעומת ב' ששם הם שווים.
לפי תיאוריה? שניהם לא. אני מאמין במפץ הגדול
יש מצב התבלבלתי בין שני הסיפורים. בקיצור אני מעדיף את זה שלא האישה נבראה מצלע האדם אלא נבראה ביחד איתו.
לפי תיאוריה? שניהם לא. אני מאמין במפץ הגדול
יש מצב התבלבלתי בין שני הסיפורים. בקיצור אני מעדיף את זה שלא האישה נבראה מצלע האדם אלא נבראה ביחד איתו.
חחח לא פשוט בבראשית סיפור הבריאה מסופר פעמיים בצורה שונה ^
באותו הנושא: