3 תשובות
טבע האדם זה להסתכל על מה שאין לו ולקנא
זה לא תחביב
זה פשוט רגש שקיים אצל רוב האנשים
זה פשוט רגש שקיים אצל רוב האנשים
שואל השאלה:
עצוב ממש
עצוב ממש
אנונימית
באותו הנושא: