12 תשובות
בגלל התספורת שלך
חלאס אתה
שואל השאלה:
זה לא ספאם, אני שואל ברצינות
זה לא ספאם, אני שואל ברצינות
שואל השאלה:
איכס בחיים לא
איכס בחיים לא
כי אתה נראה כמו אחד?כי אתה מכוער כמוהפ
אנונימי
זה חלק מהמזימה ה0מולנית להפחתת כמות האוכלוסייה
די להספים...
ספאם לא אמין
אנונימי
חחח הטינדר מלא טרנסגנדרים זה אצל כולם וצא כבר מהמחשבות של הילד טמבל הכל בסדר איתך עד שמישהי לא תגיד לך את זה אתה לא תפסיק
יש לך אינסטגרם?
אתה עד כדי כך נואש?
אני שואל באמת
אני שואל באמת
אתה בן 24 אתה לא אמור להיות 24/7 על האתר ולשאול כל פעם את אותה שאלה במילים שונות
באותו הנושא: