7 תשובות
שואל השאלה:
אני לא בבית ספר. אני בצבא ורע לי.
אנונימית
שואל השאלה:
לא. רק בסופש
אנונימית
שואל השאלה:
כותבת, מציירת. עם המשפחה, מנגנת. משחקת במחשב..
אנונימית
שואל השאלה:
זה שאני במשך כל השבוע שלי עושה משהו שאני לא אוהבת. אני לא מסוגלת. אני כל יום בוכה כשאני כאן
אנונימית
שואל השאלה:
שלושה חודשים
אנונימית
לי פסיכולוגית כן עוזר סו...

אולי לעבור בית ספר/סביבה?
שואל השאלה:
אין. אני בצבא
אנונימית
באותו הנושא: