7 תשובות
שואל השאלה:
יהיה קר,זה אמצע נובמבר
אנונימי
חדר קריוקי
גם לי יש בתחילת נובמבר יום הולדת 16 ואני עושה בחדר קריוקי, זה גם לא כזה יקר וגם לי אין הרבה חברים טובים, אז תנסה חדר קריוקי
לפי מה שהבנתי לכל אחד זה בערך 50 שקל אבל אם אתם רוצים גם אוכל אז 70 שקל אבל נגיד באזור 100 לכל אחד, אבל ממליצה לך להתקשר אליהם והם יתנו לך סכום מדוייק.
תעשה קמפינג בחוף
הכי שווה
שואל השאלה:
אני יהיה בן 16
אנונימי
שואל השאלה:
כמה אמור לעלות בערך חדר קריוקי?
אנונימי