9 תשובות
תבכה, זה טוב לשחרר ולפרוק..
תבכה, זה יוריד ממך הרבה משקל נפשי
תוציא אותן
שואל השאלה:
אבל לבכות כבר לא עוזר...
זה חסר טעם בשבילי
אנונימי
היי, זה בסדר לבכות, וזה בסדר לא להיות בסדר.
ואם אתה לא רוצה לבכות כי אתה חושב שזה יהפוך אותך לחלש אתה טועה, אנשים חזקים מתמודדים עם דברים, וגם הם בוכים.
תנסה להגדיר את הרגשות שלך, לתת להן שם, להחליט למה אתה מרגיש מדוכא.

ואתה מוזמן לדבר איתי בפרטי תמיד ❤
מוזמן לספר לי בפרטי מה קרה❤
פשוט תעביר את עצמך במשהו אחר
תוציאי זה טוב.
תוציא* למה אני חושבות שכולן בנות!!*^*
תוציאי את זה החוצה