כתבתי נאום כי אני רוצה להשתתף בבחירות למועצת תלמידים
עכשיו זאת תחילת הנאום ורציתי לפתוח אותו ב5 מילים: תבחרו בי להיות במועצת תלמידים! אני תמיד רציתי לדאוג לכל הילדים שיושבים כאן, מולי בקהל. תמיד היה לי חלום שכולם יהיו מאושרים. אני מבטיחה להקשיב לכל בקשה ולקיים אותה. אני מבטיחה להיות נחמדה לכולם ולהקשיב לבקשות שלכם. לתזכרו, גם אני אני לא אבחר למועצה אז אתם יכולים לגשת אליי ולדבר איתי על כל דבר ולפטפט.