10 תשובות
חודש
זה ממש תלוי לקח לי חודשיים ופעם אחת אפילו יום..
אם את צריכה משהו אני פה :)
אם את צריכה משהו אני פה :)
בנתיים חודש ו..לא
אנונימי
התגברתי אחרי שבוע אחרי קשר של שלוש שנים, כי אם הוא אקס כנראה שיש סיבה טובה ולא צריך לבכות יותר מידי צריך להמשיך הלאה כמה שיותר מהר לדעתי .
אנונימית
הפרידה שלנו הייתה ממש כואבת מהצד שלה (היא ממש פגעה בי)
אחרי שנתיים כמעט ביחד, ועבר מאז חודש ויש לה חבר חדש.... אנחנו כולה בכיתה י..... אבל צריך לדעת לקחת הכל בפרופורציות
אחרי שנתיים כמעט ביחד, ועבר מאז חודש ויש לה חבר חדש.... אנחנו כולה בכיתה י..... אבל צריך לדעת לקחת הכל בפרופורציות
אנונימי
תוך שבוע
הרבה זמן
אנונימי
כמעט שנה
אנונימית
שבועיים-+
אנונימית
כמה חודשים
באותו הנושא: