19 תשובות
אני
אני קופץ אני שמח
אני כל-כך!!
#חורףלשלטון
ישש שש שש שש
אני!
עד שאני לא ארגיש קור אני לא אשמח סתם
הידד
אני
אני באמת מתפללת שיגיע החורף כבר
אני וואי איך אני אוהבת חורף.....
אניי
בא לי לשמר את כל הימים החורפיים לימים חמים יותר
לפתוח את כל התריסים ורק לסגור את החלון בשביל לראות את כל הגשם מיטפטףף
ולשבת עם שוקו חם מול הטלויזיה ולראות הטיטניק עם שמיכת פוך
אני!!
אני כי בגשם לא רואים דמעות
אני אני אני
יאי
ErO
אני שמח. זה נותן לי השראה לכתוב שירים.