6 תשובות
שקיבלת מכה חזקה זה יעבור הכל טוב(:
שקיבלת מכה. זה בסדר זה יעבור. אולי יהיה לך שטף דם מתחת לציפורן אבל גם זה יעבור אחרי כמה חודשים
אולי יהיה שטף דם קטן, יעבור
סתם מכה יבשה.. כל עוד את יכולה להזיז אותה אז זה לא שבר והכל טוב יעבור
שואל השאלה:
בטוח לא אצטרך לבדוק את זה? אני ממש מתקשה ללכת.. כל תזוזה מרגישה תדם לא זורם כזה
בטוח לא אצטרך לבדוק את זה? אני ממש מתקשה ללכת.. כל תזוזה מרגישה תדם לא זורם כזה
אנונימית
בסדר כי קיבלת מכה חזקה בציפורן
תחכי למחר ותראי שזה יעבור אולי יהיה טיפה רגיש
אם לא יעבור אז תפני לרופא
תחכי למחר ותראי שזה יעבור אולי יהיה טיפה רגיש
אם לא יעבור אז תפני לרופא
באותו הנושא: