זה בסחוס של האוזן ,כאילו החלק שאפשר לשים עגיל של טרגוס , כל פעם שאני לוחצת כואב לי יותר. וגם בגרון אני מרגישה כאילו אני כל שתי דקות חייבת לשתות משהו קמתי ב8 בבוקר ישר הכנתי שוקו כי הרגשתי יבשה ואז היה לי כאבי בטן של החיים ואני לא יודעת למה יש לי את הכאבים האלה