התחברות הרשמה

לא הבנתי למה יש אנשים שחושבים שטוקיו אמא של דנוואר?

1 בנובמבר 2018, 21:54
העולםביטחון עצמיבטחון עצמי    
תשובה אחת
בגלל מוסקבה, הוא דיבר כאילו היא אמא של דנוור
ק
קֵיי לָאָב
באותו הנושא:
יש פה אנשים שחושבים שיש הוכחות שאלוהים קיים והדת אמיתית?
בואנה שחושבים על זה אנחנו (הבנות) היה לנו חיים הרבה יותר קלים מבנים פעם
מה הקטע שטוקיו מיזמזה את הבת של הסנטור?
מה הסיכוי שיש לפחות 3 אנשים שחושבים שאני יפה?
יש כאן עוד אנשים כמוני שחושבים שאין צורך בפיגמה?
בן כמה דנוור מבית הנייר שטוקיו גדולה ממנו ב12 שנים?
יש פה אנשים שחושבים שהם מציירים דיי טוב?
למה יש אנשים שחושבים שאנשים ביישנים הם סנובים?
רק אותי מעצבנים אנשים שחושבים שסימני פיסוק יהרגו אותם?
זאת רק אני או שיש עוד אנשים שחושבים שבנים עם מדים זה מושך.
עוד אנשים שחושבים שממש משעמם באתר בשעות האלה?