3 תשובות
לא חחח צריך בשביל זה איבחון שעולה אלפי שקלים וגם לא תמיד מקבלים בחינה בעפ...מניסיון
אנונימית
שואל השאלה:
מה רואים באיבחון? יש מצב שיש לי מכיתה ז ועכשיו אני כבר יא זה תופס?
מה רואים באיבחון? יש מצב שיש לי מכיתה ז ועכשיו אני כבר יא זה תופס?
אנונימית
זה תופס אבל תלוי מה ההמלצות שלך באיבחון,אם ההמלצות הם רק תוספת זמן אז זה לא יעזור.ככה זה אצלי
אנונימית
באותו הנושא: