3 תשובות
לא יודעת אבל אני מקווה שלא יהיה
מאוד מקווה שלא, באשדוד עוד לא היה (וטוב שכך)
ברחובות אולי יש אסעקות אף פעם אין טילים וגם לא יפלו פה בחיים
אנונימי
באותו הנושא: