8 תשובות
פשוט כששולחים לך הודעה תגידי שאת מעדיפה לא לדבר ואת כאן נטו בשביל לעזור ולהעזר. לחסום זה סתם פזיז ומיותר.
שואל השאלה:
אבל כל האנשים שחסמתי אותם, הרסתי להם את הסיכוי?
אבל כל האנשים שחסמתי אותם, הרסתי להם את הסיכוי?
אנונימית
אין קשר. את אדם אחד, זה שחסמת מישהו זה לא יהרוס לו את הסיכוי לנאמנות.
חוץ מזה נשמע שאת צריכה טיפול פסיכולוגי, זה לא נורמלי לחסום מישהו רק כי הוא כתב לך היי. אפשר לא לענות וזהו.
חוץ מזה נשמע שאת צריכה טיפול פסיכולוגי, זה לא נורמלי לחסום מישהו רק כי הוא כתב לך היי. אפשר לא לענות וזהו.
לא חח , בספק אם יש קשר.
שואל השאלה:
אני לא צריכה טיפול פשוט אני לא רוצה לפתח שיחות אישיות
אבל חייב שנה מהחסימה לא?
אני לא צריכה טיפול פשוט אני לא רוצה לפתח שיחות אישיות
אבל חייב שנה מהחסימה לא?
אנונימית
שנה מחסימה של המערכת. לא שלך.
שואל השאלה:
אהה נבהלתי..
אהה נבהלתי..
אנונימית
שואל השאלה:
תודה (:
תודה (:
אנונימית
באותו הנושא: