התחברות
הרשמה
גם אתם אוהבים לעשות מינוסים לכאלה שכותבים "אני מחכה למינוסים"??
14 בנובמבר 2018, 17:37
מינוסים
סטיפס
3 תשובות
כן
דניאל
זה משעשע נו
ח
חושם לאב
אני עושה מינוס לתשובות שאני ממש לא מסכים איתן או אנשים שמדברים שטויות.
.
.נתנאל.
באותו הנושא:
אתם אוהבים מינוסים?
זה בסדר שאני אוהב לעשות מינוסים לאנשים ואז הם מתעצבנים
רק אני עושה מינוסים לכאלה שעושים לעצמם פלוסים ?
גם אתם כמוני אוהבים לעשות לכולם מינוסים סתם בלי סיבה?
למה אנשים עושים מינוסים לכאלה שאומרים שהם לא מאמינים? זה לא שאמרנו משהו לא בסדר כולה לא מאמינים למה המינוסים?
אתם אוהבים מינוסים?
גם אתם אוהבים שעושים לכם מינוסים?
גם אתם אוהבים לעשות מינוסים?
גם אתם עושים מינוסים לכאלה שאומרים "מינוסים בואו" או משהו כזה?
זה בסדר אם אני לא נמשכת לכאלה שלא אוהבים לאפות?
איזה כיף זה לקבל מינוסים על תשובות שלי, אוהבים מינוסים?