44 תשובות
את הגשם.
שאין לי מי שיחבק אותי.
ErO
וואי לגמרי אסלה קרה
שלא קר לי בשום מקום חוץ מברגליים
שפחות יוצאים החוצה..בגלל הגשמים
קור מוגזם
מלא שכבות
אין מה לעשות
מחשיך מוקדם
רוח וגשם כשאני מחוץ לבית
החורף מושלם!
שאני לא מסוגל לצאת כי קר לי
אבל גם כמו ero שאין לי מישהי שתחבק אותי
שקר
להוציא את הכלבה שלי לטיול בגשם
שהרצפה קפואה ואני מרגיש את זה ברגעים שאני יחף
שחולים.
שאני מצטננת או חולה.
את כל השאר אני אוהבת :)
יתושים צינון
שאין לי חבר
מחשיך מהר, אני אוהבת כשיש אור בחוץ.
צריך לחכות שהמים במקלחת יתחממו.
כפות רגליים תמיד קרות.
אנונימית
thagirlwholikememes
יתושים זה יותר קיץ
הגשם שמתחיל בידיוק כשיוצאים מהבית
דיכאון חורף. (למרות שאני די אוהבת את זה באיזשהו מקום)
כלאת הילדים המעצבנים שמתטעשים כל הזמןן ולא חושבים לקנח את האף מדי פעםם
שום דבר, מת על החורף
את האלרגיה המגעילה שיש לי בחורף למרות שאני מתה על חורף
אנונימית
את השעמום המסריח.
אנונימית
את הקור
אני שונאת לצאת מהבית עם מליון בגדים עליי
לצאת מהבית בגשםם
שונאת את האסלה הקפואה
אני אוהבת חורף חוץ מזה שמחשיך ממש מוקדם ב5 בערך כבר חשוך
שקר באף ואין מה לעשות עם זה
שיש אווירה מדכאת כזאת בחוץ
לצאת מהפוך
לקום מהמיטה בבוקר
לצאת מהבית בגשם
להרגיש את האווירה החורפית הרומנטית כשאתה לגמרי לבד זה כואב. מבטיחה לכם.
אנונימית
כלום. חורף זה מעולה
קר, ומחשיך מוקדם
חשופיות
מחשיך מוקדם. רק שנייה אור ומיד חושך!, שבבוקר קר לי למות, רצפה שמרגישה כמו מתכת קרה.
מחלות
ואחרי זה השבלולים והתולעים שיוצאים בחורף
חוץ מזה אני ממש אוהב את החורף
את השיער שלי
1. זה מעצבן ללכת לבית הספר כי בבוקר יורד גשם וקר ואת רטובה וזה מעצבן
2. חשוך מוקדם רצח וזה מרגיש שהיום ניגמר מהר
3. החושך גורם לעייפות
4. קר ואת לא מרגישה טוב ואז האף שלך ניסתם בלילה ואת לא יכולה לנשום דרך האף
5. את לא יכולה להיפגש עם חברים בחוץ
6. המטריה ליפעמים נישברת בגלל הרוח ואז אין לך מטריה
7. יש הפסקות חשמל
8. את תקוע בבית החרי בית ספר בין 4 קירות ולא יכולה לצאת לבחוץ
9. את מעדיפה לא לאכול גלידה בקור אבל את מתה לאכול איזה גלידה מפנקת
10. את צריכה ללבוש מלא מלא שכבות
הכל
להתכרבל בשמיכה ולזכור ששכחת את האור דלוק הקור הזה זה עינוי
אה ויש לי עוד
11.החרי מיקלחת את מהר צהר מהר מיתלבשת כי את מתה מקור
12השיער שלך בגל הגשם ניראה רע
13 שאת יושבת על האסלה את קופאת
14 האף והידיים והכפות רגליים הם קפואים יותר מכל דבר החר
15 דיכאון
16 הבית והכיתה מלא בוץ עם מיים מהנעליים
17 הכלבים ופאים בחוץ ואני מרחמת על הכלבים שלי
18הרצפה קפואה
19לחכות שהמיים התחממו במיקלחת
20 שעמום
אני אשקרה הגעתי ל20 דברים הכי סנואים בחורף !!! חחח
שאני ניהיה מתקרר
תאמת אסלה קרה אני סבבה איתה. שונא שהידיים קפואות תמיד זה מטמטם אותי