התחברות הרשמה

78 באנגלית 5 יחל כיתה י ממש גרוע?

לא למדתי בבית רק בכיתה ביום של המבחן
21 בנובמבר 2018, 22:17
5 יחידותאנגלית    
3 תשובות
זה סבבה לגמרי..
אני קיבלתי 44 ו41 תתעודדי..
מרגלית
טוב מאוד
מ
מאור זגדון
טוב יחסת
אנונימי
באותו הנושא:
למה יש הרבה ילדים שגרועים באנגלית אפילו אם אנגלית היא שפה קלה?
תקשיבו אני עולה לכיתה י' ואני גרועה באנגלית!!
ציון 72 במבחן באנגלית של 4 יחידות זה גרוע או לא?
עוד יומיים מבחן באנגלית, אני כלכך גרועה באנגלית
כיתה ט קשה? יחסית למישהו שגרוע באנגלית
3 יחידות באנגלית זה ממש גרוע?
מה עדיף להיות גרועים באנגלית (למרות שאתם 4 יח"ל) ולהיות טובים בשאר המקצועות או להיות גרועים בהכל ולהיות טובים באנגלית 5?
70 במבחן באנגלית הקבצה א' כיתה ט' זה טוב/גרוע/בסדר?
אני גרועה בקטעי כתיבה באנגלית, איך אני יכולה להשתפר?
תקשיבו אני ממש גרועה באנגלית ואני רוצה להשתפר מה לעשות?
שישים באנגלית כיתה יא 4 יחידות כמה זה גרוע?