4 תשובות
אני גם התמודדתי הרבה שנים עם המון קשיים וחוסר ביטחון מוחלט בעקבות האקנה שהיה לי, הייתי מקבלת ביקורת חריפה מהסביבה שפשוט הורידה אותי למטה כל פעם מחדש, הפיתרון היחידי שעזר לי זה נטילת רואקוטן, אני נורא ממליצה לך.
אפשר לשתות רואקוטן זה מה שאני עשיתי
כן, זה ממש קשה אבל מתמודדים עם זה
פשוט לא מתייחס לזה
פשוט לא מתייחס לזה
אנונימי
שמעי זה קשה, וזה ממש מערער את הביטחון העצמי, אבל קומי ותעשי עם זה משהו.
תקחי כדור, תעשי טיפולי פנים..
גם לי היה והייתי שאנן חשבתי שזה יעבור.
עד שקמתי עשיתי בדיקת דם ונטלתי רוקאוטן.
עכשיו הפרצוף שלי חלק כמו טוסיק של תינוק.
תקחי כדור, תעשי טיפולי פנים..
גם לי היה והייתי שאנן חשבתי שזה יעבור.
עד שקמתי עשיתי בדיקת דם ונטלתי רוקאוטן.
עכשיו הפרצוף שלי חלק כמו טוסיק של תינוק.
באותו הנושא: