7 תשובות
הכל תקין לחלוטין.
שואל השאלה:
באמת?!?!?! תודהה!
באמת?!?!?! תודהה!
אנונימית
hey, the graphic board that im using for my art is currently not working, and i dont know why, i was in the middle od creating a new piece and couldnt finish it, so i used everything that i could and made a different design to make it look more interesting. hopefully, the tablet will be fixed soon, until then, im letting you guys know, that there wont be as many posts as before.
בבקשה
בבקשה
אהבתי את ההשקעה לול^
אין פה תיקון, רק ניסוח שונה
אין פה תיקון, רק ניסוח שונה
יאפ, לא תיקנתי אותה אבל עזרתי לה עם לנסח את מה שהיא רוצה בצורה יותר ברורה
שואל השאלה:
תודה! אני בכל זאת מעדיפה את הניסוח שלי אבל תודה על ההשקעה אחוק!
תודה! אני בכל זאת מעדיפה את הניסוח שלי אבל תודה על ההשקעה אחוק!
אנונימית
בבקשה ❤
באותו הנושא: