5 תשובות
רוב הסיכויים שאין להם אינטרנט ובגלל זה הם לא עונים
לרוב בים אין קליטה, ואם היה קורה משהו המשטרה היתה מודיעה לך.
הכל בסדר.
אל תדאג. בדרך כלל בהפלגה אין קליטה והגיוני שהם לא עונים. הכל טוב
עם היה קורה משהו היו מודיעים לך מזמן, בכללי v אחד אומר שנשלח ולא התקבל, אין לך מה לדאוג.
נורמלי, זה נשלח אבל הם לא ראו ולא קיבלו עם רואים v אחד