16 תשובות
עירקים בגלל זה כול יום שישי אני הולך לסבא שלי
דרדסים
תימנים
הרוב יגידו תעדה שלהם .
ותמנים ומרוקאים .
דרוזים
xm1
מרוקאים נקודה
רוסים ואו
אנונימית
לדעתי האוכל המרוקאי הוא הכי טעים אבל כל אחד וטעמון
שואל השאלה:
המטבח הצרפתי מה אתם מדברים בכלל
שואל השאלה:
וגם אוכל הודי
שואל השאלה:
מה כולם מרוקאי מרוקאי.... כולה חריימה עם קוסקוס
מסכימה, אוכל מרוקאי הוא אחלה אבל יש יותר טובים
אני מאוד אוהבת אוכל אסייתי
אנונימית
שואלת השאלה אוכל מרוקאי הוא הרבה יותר מחרימה וקוסקוס
כל עדה והייחוד של האוכל שלה בלתי אפשרי לבחור
מרוקאים ותימנים כל הדברים המשמינים והטעימים