4 תשובות
זה מעיד על אופי חזק ושיש לך עמוד שדרה ואת לא נגררת אחרי כולם, לא חושבת שזה יוריד למישהו אבל גם בטוח יהיו כאלה שירימו גבה כי את "לא כמו כולם" אבל זה סתם כי הם ילדותיים, וברור שגם יהיו כאלה שיעריכו את האומץ שלך שאת עושה מה שטוב לך ולא מה שטוב לאחרים.
למה שיוריד להם?
מראה שיש לך אופי חזק, ולא זה לא מוריד.
ממש לא מוריד, אפילו מוסיף! זה מעיד שאת חזקה, שיש לך דעות, זה הופך אותך למעניינת!
באותו הנושא: