4 תשובות
כן
תכלס, כן
שואל השאלה:
שיט...
אבל זה לא אומר שאני לא עושה דברים שאני אוהבת כשאני לבד.. פשוט מעדיפה לא לשתף את זה עם אחרים כי יצחקו עליי ואני לא רוצה לאבד את החברים שלי
שיט...
אבל זה לא אומר שאני לא עושה דברים שאני אוהבת כשאני לבד.. פשוט מעדיפה לא לשתף את זה עם אחרים כי יצחקו עליי ואני לא רוצה לאבד את החברים שלי
אנונימית
מתוקף היותנו בני אדם, רובנו חושבים הרבה על הסביבה שלנו, ועל מה שהיא חושבת עלינו.
מי שאומר שלא אכפת לו בכלל מהסביבה, הוא פשוט שקרן.
אני מבין אותך לחלוטין, ואני אישית מסתכל על הבן אדם עצמו, כך שזה לא יוריד לי.
מי שאומר שלא אכפת לו בכלל מהסביבה, הוא פשוט שקרן.
אני מבין אותך לחלוטין, ואני אישית מסתכל על הבן אדם עצמו, כך שזה לא יוריד לי.
באותו הנושא: