7 תשובות
אני
אנונימית
אני לבד, אבל אני לא לא עושה כלום...
אני יושבת בחדר. בחושך. לבד. בדדה. ביי.
אנונימית
אני
בעבע
אניי כי אין לי כוח
אני אומרת בואו נתאחד כולנו ונבלה ביחד!
שואל השאלה:
יאלה נודר