התחברות הרשמה

רק אני נשארת בבית בסילבסטר ולא עושה כלום כי אין לי חבר?

30 בדצמבר 2019, 13:30
סילבסטרבילוייםבית    
3 תשובות
בדיוק כמוך. אני נשארת לראות מועדון לילה. צריך לקחת את זה בקלות.
אנונימית
מי טו
א
אספנית מגבוני מסעדה
לא, יש מליונים כמוך.
ס
סימפסון
באותו הנושא:
מה התוכניות שלכם לסילבסטר? אני לא עושה כלום בסילבסטר ואני מתבאס מזה.
לבד בסילבסטר מה עושים
מי לבד ולא עושה כלום בסילבסטר ?
רק אני נשארת בבית בסילבסטר? אין לי עם מי לצאת..
יש כאן עוד כאלה שלא עושים היום כלום בחמישי ונשארים בבית?
אין לי עם מי להיות בסילבסטר מה עושים?
אם היו משלמים לכם 4000 שקל בלי לעושת כלום הייתם נשארים בבית ?או מחפשים עוד עבודה
רק אני מחר לא עושה על האש ונשארת בבית ובוכה?
מה אתה עושה בסילבסטר?
מי נשאר בבית ולא הלך לסילבסטר כי הוא חולה?
מה אתם עושים מחר (סילבסטר)? הולכים לבית ספר?