6 תשובות
היום זה השנה האזרחית בספטמבר זה השנה העיברית
בספטמבר בדרך כלל מציינים את א' בתשרי שהוא ראש השנה החדשה של היהודים.
1 בינואר זה שנה אזרחית חדשה (לפי הספירה)
1 בינואר זה שנה אזרחית חדשה (לפי הספירה)
שואל השאלה:
אז למה אנשים חגגו אתמול?
אז למה אנשים חגגו אתמול?
שואל השאלה:
אבל אמרת בעצמך שבגלל שאנחנו בישראל, חוגגים את ראש השנה העברית. אז למה חוגגים גם את הלועזי? אם זה באמת משמעותי, לוח השנה לא צריך להתחיל מינואר?
אבל אמרת בעצמך שבגלל שאנחנו בישראל, חוגגים את ראש השנה העברית. אז למה חוגגים גם את הלועזי? אם זה באמת משמעותי, לוח השנה לא צריך להתחיל מינואר?
שואל השאלה:
אבל השנה החדשה היא היום, לא?
אבל השנה החדשה היא היום, לא?
כי הלוחות שנה בישראל הולכים לפי הלוח העברי.
אבל זה לא ממש משנה משהו מבחינת הימים עצמם אלא רק בסדר...
אבל זה לא ממש משנה משהו מבחינת הימים עצמם אלא רק בסדר...
באותו הנושא: