התחברות
הרשמה
באלי לבכות, הייתי אמורה לנסוע עם אמא שלי מחר לתל אביב במקום בית ספר ופתאום היא התהפכה והחליטה שלא , מה לעשות? חרא
1 בינואר 2019, 22:27
תל אביב
תחבורה ציבורית
2 תשובות
תסעי לבד או עם חברה
ותזכרי הכל לטובה
א
אלמונית6
תשאלי אותה למה לא
ש
שיט! שכחתי את הטאקט בבית
באותו הנושא:
באלי לבכות בגלל השתי שאלות האלו...
באלי לבכות אבל לא רוצה להיכנס לדיכאון, לבכות?
באלי לבכות פתאום ואני לא יודעת למה, למה זה?
באלי לבכות:(
לא באלי לנסוע מחר ליד ושם..מה לעשות?
אוף אין לי כוח לנסוע לסבא וסבתא לארוחת חג באלי להישאר בבית ,לראות נטפליקס ולאכול גלידה
באלי לבכות מה לעשות?
לא באלי להיות בת 18 באלי לבכות
סבא שלי נפטר לפני שעה..איך אני אמורה לעכל את זה?הייתי ממש קרובה אליו ואני לא יכולה להפסיק לבכות
באלי לבכות אבל אני לא אוהבת לבכות, מה לעשות?
באלי לבכות בא לי לבכות בא לי לבכות אין לי עם מי לדבר יותר